ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0372 931 804

Контакт-центр0372 931 804

29.05.2020 / 12:02

Порядок вирішення спорів з питань постачання електроенергії

Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб

Споживачі мають можливість використання мобільного додатку «Енергетика Онлайн» як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.

Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.

Особа, відповідальна за розв'язання спорів:
Директор ТОВ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" Параска Катерина Іванівна.

Якщо у Вас є питання. звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв'яжіться з нами м. Чернівці, вул. Винниченка, 9 А, телефон: +38 (0372) 93 18 04.

Акція Твоя енергонезалежність